Denna jävla "ämmi"


Helt allvarligt.
Mer känd som Ämmi?! Du umgås inte med fula människor, du påstår att det är fel på andra med inte på dig. Du säger att du ställer till med drama? Alla dessa ord kan ju omöjligt komma från dig. Då jag kände dig när jag bodde i Tullinge ställde du inte till med något drama, det enda du ställde till med var skapa en smitta som kallas för klamydia. Och du VAR den fula tjejen som folk umgicks med och fel på dig, det är det ju utan tvekan.
Jag hade inte sett din blogg förrän några tjejpolare var här och visade den. Vad har hänt med dig?! Jag hoppas på fullaste allvar att du bara skämtar, men att ens vilja skämta och framstå som någon efterbliven vattenskalle fattar jag inte! Sist jag träffade dig kom det inget ljud ifrån din mun förutom ett litet pip.. Vi här i Tumba som vet vem du är och som känner dig skratta bara åt dig. Du hackar på Kissie och säger dittan och dattan, men du är ju bara patetisk! Du försöker ju vara exakt likadan men skillnaden mellan er är att hon gör det med "klass" (hurdetnugår) och du gör det med ett paket jaggörmigbaratillmeråtlöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0